Tryb rozpatrywania skarg i wniosków
- W przypadku braku danych osobowych osoby wnoszącej skargę/wniosek za pomocą drogi elektronicznej, wnoszący będzie wezwany do usunięcia braku w terminie 7 dni z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi/wniosku bez rozpoznania.
- Jeżeli z treści skargi/wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego do złożenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi/wniosku bez rozpoznania.
- Skargi/wnioski rozpatrywane będą przez Komisję Skarg i Wniosków powołaną Zarządzeniem Dyrektora SPZZLO Warszawa-Żoliborz.
- Skargi/wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki. Odpowiedź powinna być udzielona najpóźniej w ciągu 1 miesiąca od daty wpłynięcia.
- Załatwienie sprawy szczególnie skomplikowanej, wymagającej postępowania wyjaśniającego, powinno nastąpić nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu 1 miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
- W przypadku, gdy odpowiedź nie satysfakcjonuje osoby, która ją złożyła, osoba ta ma prawo złożyć ponowną skargę do Dyrektora SPZZLO Warszawa-Żoliborz.